Comenzi, Plati, Livrare, Retururi
Cum Comand?
Puteti comanda online

Dupa adaugarea in cos a produselor dorite, se finalizeaza comanda mergand la "Comanda". Vi se va afisa continutul cosului si vi se vor cere confirmari asupra produselor comandate, cantitatilor, si modalitatilor de livrare.
Prin confirmarea comenzii, veti confirma ca sunteti de acord cu toate conditiile stipulate in comanda Dvs (produse, cantitati, modalitate de livrare si plata, conditii de acordare a garantiilor).
Produsele solicitate in comanda utilizatorului pot fi sau nu pot fi in stoc. Dupa confirmarea comenzii veti fi contactat telefonic de un consultant pentru verificarea comenzii, apoi livrarea se va face conform conditiilor de livrare alese de Dvs.
Puteti comanda telefonic

Consultantii nostri va vor oferi informatiile necesare procesarii comenzii si va vor acorda tot sprijinul pentru a selecta produsul care sa satisfaca cerintele dvs, in cazul in care nu stiti ce ar trebui sa alegeti.
Recomandam efectuarea comenzii online. Astfel nu exista riscul ca operatorul telefonic sa inteleaga gresit datele dvs. de contact, produse, cantitati.
Cum Platesc?
Modalitatile de plata acceptate sunt specificate in
continuare. Alte modalitati de plata in afara celor prezentate in
continuare nu se accepta, si nu ne asumam nici o responsabilitate pentru
sumele de bani trimise prin alt curier decat cel care a efectuat
livrarea.
Nu efectuati plata comenzii decat dupa ce stabiliti detaliile cu unul din reprezentantii nostrii.
Plata Ramburs la primirea produsului

Plata se face la valoarea din momentul confirmarii telefonice a comenzii, integral in momentul livrarii.
Atentie! conform normelor in vigoare pentru persoanele juridice exista anumite restrictii la plata cu numerar.
Plata prin banca cu ordin de plata vizat de banca

Livrarea produselor

Livrarea comenzilor in Bucuresti si in tara (24-48h)
Se realizeaza prin firmele de Curierat rapid NemoExpress, Fan Courier si Urgent Curier, caz in care produsele ajung la dumneavoastra in maxim 24-48 ore, (Atentie! Duminica curierul nu face livrari!), urmand ca dumneavoastra sa achitati valoarea comenzii la destinatie (ramburs).Nota: In cazul in care doriti ca produsele comandate sa fie expediate prin curierat rapid preferat de dumneavoastra va rugam sa faceti comanda online selectand livrarea prin curierat rapid iar la observatii specificati curierul preferat. Livrarea produselor folosind alt curier decat cei agreati de catre noi se face dupa achitarea contravalorii marfii prin transfer bancar.
Cost ZERO la livrare
LIVRAREA GRATUITA poate fi selectata de clientii care comanda online, alegand aceasta optiune, si este disponibila pentru comenzile de peste 999 RON si cu livrare doar in Bucuresti.Returnarea produselor

In termen de 14 zile calendaristice
Produsele achizitionate pot fi returnate conform legilor in vigoare, in speta O.G. 34/2014 (cu toate completarile ulterioare ale acesteia).Pentru incheierea si executarea contractelor la distanta consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Produsele se pot returna in termen de 14 zile calendaristice cu conditia integritatii acestora. Nu vor fi acceptate decat produse ce nu prezinta zgarieturi sau defecte fizice de orice natura, care sunt insotite de toate accesoriile, ambalajele originale si eventualele sigilii intacte, precum si sa fie insotite de certificatul de garantie in original. Vom accepta numai pachetele care au taxe de transport preplatite.
Produsul returnat trebuie asigurat la valoarea lui reala prin transportator, folosindu-se acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Confirmarea de primire este obligatorie.
Returnarea contravalorii comenzii se va face in cel mult 14 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport de retur.
O.G. 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica care achizitioneaza, utilizeaza sau consuma produse ori beneficiaza de prestarea unor servicii, in afara activitatii sale profesionale, in baza unui contract incheiat cu un comerciant.
In perioada de acordare a garantiei
Produsele returnate pentru solicitarea efectuarii garantiei tehnice trebuie sa fie insotite de certificatul de garantie in original, copie a facturii fiscale, si sa fie insotit de toate accesoriile cu care a fost achizitionat. Pentru a preveni eventualele deteriorari de pe parcusul transportului este recomandat sa fie in ambalajul original. In cazul in care produsele nu respecta conditiile anterioare, acestea pot fi returnate expeditorului asa cum au venit. Modalitatea de repunere in functiune a produselor defecte aflate in termenul de garantie stipulat se realizeaza prin reparare sau inlocuire. Termenul de solutionare este de 15 zile, exceptie pentru produsele care au fost achizitionate impreuna cu serviciul "Instant service", pentru care termenul maxim de solutionare este de 2 zile lucratoare.Costurile expeditiei pentru probleme de garantie (trimitere si primire) a marfii revine cumparatorului.
Anulari / Modificari
In cazul in care doriti anularea sau modificarea comenzii, este
responsabilitatea dvs. de a ne informa in scris sau telefonic despre
intentiile dvs.
In eventualitatea modificarii unei comenzi speciale
ne rezervam dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile
administrative care pot rezulta din aceasta actiune.
Urmarire stadiu comanda
Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/sterge profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact.
Mentiuni
Va asiguram ca firma noastra face tot ceea ce este posibil pentru a satisface in cele mai mici detalii cerintele clientilor sai.
Firmele
particulare de transport cu care lucram garanteaza manipularea si
transportul pachetelor cu cea mai mare grija, preluand intacta marfa de
la expeditor.
Daca doriti detalii suplimentare va rugam sa ne contactati.